dimarts, 7 d’abril del 2009

Curses del mes de març


Encara que amb retard, fem un breu repàs de les darreres actuacions dels Panteres a les curses d'aquest mes de març, que ha acabat amb massa lesionats.
En primer lloc, la crònica del Climent de la cursa nocturna del Mussol a Sant Quirze, el dissabte 14, on va anar a córrer amb el Quim, després d'haver participat aquella mateixa tarda a la cursa popular de Can Palet (quina màquina! i això que està tocat....):

1a Cursa Nocturna dels Mussols 14/3/2009

"Us diré que la cursa dels Mussols va ser molt guai! Per arribar a l'hora de la sortida vam haver de córrer, però valia la pena. La recomano per a un altre any, tot i que hi havia pujades, al ser de nit no es veia tan feixuc. El Quim no estava inscrit, però em va dir que m'acompanyava en cotxe, i al veure'ns abans a la cursa de Can Palet es va animar a córrer.

Vam sortir els últims, amb els corredors "escombra", i vam anar avançant i avançant, fins que el Quim es va trobar valent i em va deixar enrere. Jo vaig agafar un ritme més còmode i em vaig dedicar a gaudir del bon ambient, amb el bessó carregat de la cursa de la tarda no volia forçar la màquina.

A l'arribada vaig saludar l'Anna Cos, que feia un munt de temps que no corria cap cursa, i estava molt contenta de com li havia anat. Després la vaig veure al podi aixecant el trofeu a la primera classificada femenina! Per molts anys Anna! El Quim va fer 56 minuts, i jo 1 h. A reveure!"

Les classificacions oficials de la Cursa donen la classificació del Climent en el lloc 141, amb un temps de 1h00'48", i el Quim, "extraoficialment", va entrar dels 90 primers... un èxit dels Panteres en aquesta cursa de bon nivell!

8a Mitja Marató de la Calçotada, Valls, 29/3/2009

L'últim diumenge de març el Jaume va participar en aquesta mitja, a la que també estava inscrit el Jordi (el que us escriu), però per la lesió que pateixo des de la marató de Barcelona finalment no ha sigut possible anar-hi. El Jaume, doncs, va defensar en solitari el nom dels Panteres en terres vallenques, i se'n va sortir amb un temps de 1h45'35" i la posició 250. La càrrega i les molèsties que s'arrosseguen des de la Marató es van deixar sentir, i a partir del km.15 la cursa es va fer molt dura, tot i aconseguir finalment un temps més que correcte, ateses les circumstàncies.

Un esment també al Marc, que el mateix dia va fer la Mitja de Montornès, una de les més conegudes del calendari atlètic, amb un excel·lent temps d'1h29'35".

Arriba ara la Setmana Santa, i uns dies de descans que aniran molt bé per acabar de recuperar els lesionats... i ben aviat ens trobarem per entrenar i participar en noves competicions, que a mi em sembla que ja em falta poc per deixar l'enfermeria!